info@koffertonline.no

Ukedager 10-15

KJØPSVILKÅR

Prisgaranti
Prisgarantien vår sikrer at du som kunde hos oss på Koffertonline.no alltid handler til markedets beste priser. Skulle du finne et av produktene våre i en annen norsk butikk (fysisk eller på nettet), forplikter vi oss til å betale deg prisforskjellen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed senest 10 dager etter at du handlet hos oss, og at butikken har norsk adresse og organisasjonsnummer. Produktet skal også være på lager, og skal kunne bestilles.

Hvis du ønsker å benytte deg av prisgarantien vår, vil vi deg sende en e-post til info@koffertonline.no med lenke til nettbutikken og/eller organisasjonsnummeret og telefonnummeret til den fysiske butikken. Vi refunderer hele forskjellen manuelt.

Levering
Vi sender alle ordre senest kl. 16.00 alle virkedager. Den normale leveringstiden til ditt nærmeste utleveringssted for PostNord er 1-3 virkedager. For at du alltid skal kunne spore forsendelsen din, sender vi deg en e-post med et sporingsnummer som du bruker her. Dersom leveringen blir forsinket, har du som kunde rett til å angre kjøpet ditt. Det gjør du ved å kontakte oss på info@koffertonline.no.

Betaling
Følgende betalingsalternativer tilbys privatpersoner i butikken. Vær oppmerksom på at ikke alle alternativer alltid er tilgjengelige for alle kunder. Klarna kan velge å avslå betalingsalternativer på grunn av for eksempel kredittvurdering eller tidligere manglende betalinger.

Direkte betaling: Direkte betaling, kort og Vipps Faktura: 30 dager og månedsfaktura Delbetaling Se også Klarnas vilkår for betalingsalternativer og Klarnas kjøpsvilkår.

Ved kortbetaling bruker kortutsteder 3D-Secure for verifisering.

For spørsmål om betaling, fakturaer eller annet betalingsrelatert kan du kontakte Klarna via Mine sider, chatte via Klarnas kundeservice eller https://www.klarna.com/no/kundeservice/.

Angrerett og åpent kjøp
I henhold til kjøpsloven har du som kunde alltid rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at du har mottatt varen. Hos Koffertonline.no gir vi deg imidlertid hele 60 dagers angrerett fra du mottok produktet. Hvis du vil benytte deg av angreretten, må du gi beskjed ved å sende oss en e-post til info@koffertonline.no senest 60 dager etter at du mottok varen. 

Hvis ordren din består av flere produkter mottatt i flere pakker, gjelder fristen på 60 dager fra det tidspunktet da du mottok den siste varen i ordren din. Når du benytter deg av angreretten, må du returnere varen innen 60 dager etter at du har mottatt en forhåndsbetalt returlapp fra Koffertonline.no. En full tilbakebetaling vil skje innen maksimalt 7 dager fra det tidspunkt vi mottok produktet forutsatt at vi mottar varen i retur eller bevis for at varen er returnert innenfor 60 dager og varen er ubrukt og salgbar. 

Hvis produktet ikke er mottatt innen 60 dager, forbeholder Koffertonline.no seg retten til å vente med utbetaling av refusjonen inntil produktet er returnert. Ønsker du som kunde å returnere en brukt vare, forbeholder Koffertonline.no seg retten til å trekke fra verditapet. Hvis vi vurderer at produktet ikke er egnet for salg, vil refusjonen bli avvist. I slike tilfeller kan kunden få produktet sendt tilbake for egen regning.

Returer skal adresseres til:

Nordic Nomads AB c/o G:sons Åkeri AB
Köpetorpsgatan 8
582 78 Linköping, Sverige

Her kan du lese mer om angrerettloven.

Uavhentede pakker/forsendelser
Pakker som ikke er hentet innen 14 (fjorten) dager, returneres til Koffertonline.no. Dersom dette skjer, vil du bli oppkrevd for et gebyr på 299 kr for omkostninger forbundet med vår administrasjon, forsendelse, returforsendelse og ekspedisjon. Uavhentede pakker er ikke omfattet av angreretten.

Reklamasjon
Du har rett til å klage over et produkt i to år fra det tidspunktet du mottok varen. Som forbruker skal du gi oss beskjed senest to måneder etter at feilen ble oppdaget. Deretter refunderes alle utgifter i forbindelse med en godkjent klage. Vi forbeholder oss imidlertid retten til å avhjelpe feilen ved omlevering, reparasjon eller ved å benytte angreretten. I det omfang det er mulig vil vi gi deg beskjed om eventuelle leveringsforsinkelser. Hvis det nye leveringstidspunktet ikke passer for deg, har du rett til å angre kjøpet uten merkostnad. Dersom det oppstår transportskader, ber vi deg som kunde om å informere oss om dette så raskt som mulig, slik at vi kan reklamere til transportselskapet.

Hvis du ønsker å klage, ber vi deg først om å sende oss en e-post på info@koffertonline.no, der du beskriver feilen så nøyaktig som mulig gjennom tekst og bilder. Ved godkjent reklamasjon har du som kunde rett til et nytt produkt til samme pris.

Alle klager skal sendes til:

Nordic Nomads AB c/o G:sons Åkeri AB
Köpetorpsgatan 8
582 78 Linköping, Sverige

Dersom det ikke lykkes oss å finne en løsning, kan du sende en klage til:

Forbrukerrådet
Fred Olsens gate 1
Postboks 463 Sentrum
0105 Oslo

www.forbrukerradet.no

Hjemmesiden til klageregler innen Europa finner du her https://ec.europa.eu/odr

Alder
Du må ha fylt 18 år for å kunne handle hos Koffertonline.no uten samtykke fra foresatte.

Uavhentede pakker
I forbindelse med uavhentede pakker oppstår det en rekke omkostninger når pakken sendes i retur til oss. Derfor forbeholder vi oss retten til å oppkreve et gebyr til dekning av disse omkostningene. Den vanlige oppbevaringstiden for henting er 14 dager.

Personvern og GDPR
Når du melder deg på nyhetsbrevet vårt, fyller ut e-postadressen i kassen eller foretar et kjøp, aksepterer du at vi oppbevarer og bruker dine opplysninger for å forbedre din opplevelse og fullføre våre forpliktelser overfor deg. Vi gir aldri dine personlige opplysninger videre til tredjeparter. I henhold til GDPR har du rett til å be om innsikt i de opplysninger vi har registrert om deg. Hvis de inneholder feil, er ufullstendige eller irrelevante, kan du be om at opplysningene blir rettet eller slettet.

Forbehold
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil, produktendringer, prisjusteringer og eventuelle fargeavvikelser.

Produktet er lagt til i handlekurven din

Lukke