LEVERINGSINFORMASJON

Hvordan sendes pakken min?
Når vi har mottatt bestillingen din, sender vi deg en leveringsbekreftelse på e-post med sporingsnummer. Om du har bestilt i løpet av helgen, vil du motta denne e-posten første virkedag. Ved å klikke på sporingslenken i leveringsbekreftelsen blir du dirigert til transportørens hjemmeside. Her kan du se de siste opplysninger om leveringen din.

Når sendes pakken min?
Vi jobber hardt for å sende ut alle ordre innenfor én virkedag. Dersom vi mottar bestillingen din innen kl. 14.30, lykkes vi ofte med å sende den ut samme virkedag. Deretter tar leveringen normalt 1-3 virkedager.

Jeg har ikke mottatt alle varene jeg har bestilt?
Vi gjør alltid vårt beste for å finne den beste leveringsløsningen til deg som kunde. Derfor sender vi ofte flere produkter i samme pakke. Har du bestilt kofferter eller tilbehør, som kan pakkes sammen eller i hverandre, gjør vi det. Ta alltid en kikk i den største kofferten. Der vil du sikkert finne resten av bestillingen din.

Kan jeg endre leveringsadressen min?
Om du ønsker å endre leveringsadressen din, skal du ta kontakt med vår kundeservice så raskt som mulig. For å holde våre lynraske leveringstider pakkes ordren din så raskt som mulig, og vi kan derfor ikke garantere at vi kan gjennomføre endringen. Vi prøver likevel alltid å finne en løsning.

Hvilke leveringstider og fraktkostnader har dere?
Koffertonline.no tilbyr gratis frakt på alle ordre over 299 kr til nærmeste posthus eller hentested (1-2 dager) eller 99 kr ved hjemlevering (2-4 dager). Handler du for mindre enn 299 kr, koster frakten 49 kr til ditt nærmeste posthus eller hentested (1-2 dager) eller 149 kr ved hjemlevering (2-4 dager).

Hvordan sender jeg pakken min til en annen adresse?
Om bestillingen din for eksempel er en gave og skal sendes til en du er glad i, kan du skrive en beskjed om det i kassen. Da trenger vi å vite navn på personen som henter pakken samt vedkommendes mobilnummer og adresse. Vi løser resten.

Produktet er lagt til i handlekurven din

Lukke