Ofte stilte spørsmål (FAQ)

Hvordan åpner jeg kofferten min? Finnes det en nøkkel?
Det følger ikke med noen nøkkel for å åpne kofferten din. Når du mottar kofferten, er koden alltid 000. I de fleste tilfeller enten trykker eller vrir du knappen med nøkkelhullet mot tallene for å åpne kofferten. Det er kun tollen og sikkerhetspersonell på flyplasser som bruker nøkler til å åpne kofferter uten å skade dem.

Hvordan stiller jeg inn min personlige kode?
Når du har åpnet kofferten din med koden 000, vil du finne instruksjoner som beskriver hvordan du stiller inn din personlige kode. Det er viktig at du husker den nye koden du har valgt, ettersom låsen heretter kun kan åpnes med nettopp den koden.

Når blir ordren min sendt?
Ordren din sendes alltid innenfor 24 timer i løpet av arbeidsdagen. Bestiller du før klokken 13.30 sendes den ofte samme dag. Leveringen skjer normalt i løpet av 1-3 dager.

Hvordan klager jeg på et produkt?
Send en e-post til info@koffertonline.no, og beskriv feilen så detaljert som mulig med både bilder og tekst. Husk å oppgi ordrenummeret ditt. Vi vil kontakte deg så snart vi kan med ytterligere instruksjoner. Klager har alltid høyeste prioritet hos Koffertonline.no. Hvis kofferten har gått i stykker på en reise etter å ha vært sjekket inn, må du rette klagen din til flyselskapet.

Hvor er ordren min?
Vi sender alltid en e-post til den e-postadressen du oppga ved bestillingen. I denne e-posten finner du informasjon om ordren din. Videre sender vi alltid en egen e-post med transportørens sporingsnummer. Når ordren din er klar til henting på nærmeste postkontor eller hentested, vil du motta en SMS med det unike hentenummeret du skal bruke for å hente ordren din.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis varen er ubrukt, kan du angre kjøpet ditt i 60 dager fra det tidspunktet da du mottok varen. Send en e-post til info@koffertonline.no, og opplys om navn og ordrenummer. Vi vil sende deg en returlapp, som du skriver ut og legger ved pakken din før du leverer den inn til nærmeste innleveringssted for PostNord. Når vi har mottatt og godkjent returen, tilbakebetaler vi til samme måte som du brukte da du betalte. Om du returnerer innen angrefristen, betaler Nordic Nomads AB omkostningene.

Hvorfor har jeg ikke mottatt en papirfaktura?
Fakturaen sendes til den e-postadressen du oppga ved bestilling. Du kan også gå til klarna.no, og logge deg inn med ID for å se fakturaen din. Du kan også kontakte Klarna på telefon 21 01 89 91.

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?
Vi tilbyr mulighet for å betale med faktura, delbetaling, konto hos Klarna eller bankkort.

Er varene deres de samme som i en fysisk butikk?
Ja, når du handler hos oss på Koffertonline.no, garanterer vi ekte originalprodukter.

Produktet er lagt til i handlekurven din

Lukke